۱۳۸۸/۰۶/۰۵

SMSهای عاشقانه (~_*)F@ryad_Zir_ab_2004(*_~)

-اگه دردی تو پاهات حس میکنی اگه احساس میکنی خیلی خسته ای به خاطر اینه که روزی هزار بار تو خاطر من میای و میری.
-اگه یه وقت احساس کردی و دیئار اتاق مدام عقب و جلو میره و از اون خون می چکه اصلاّ نترس چون تو قلب منی.
-من فقط 15 تا دوستت دارم به اندازه ی 7تا دریا و 7تا آسمون و1دنیا.


-دیشب خاستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست.


-از شمع یک چیز آموختم :استاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم.




















-باباش گفت عشق کشکه. اون هم گفت زندگی آش هست بدون کشک هم مزه نداره. اگه می تونستم توی دنیا یه چیز دیگه باشم میخواستم اشک تو باشم......که تو چشمات متولد بشم روی گونه هات زندگی کنم و روی لبانت بمیرم

- هیچ میدانی رمز عاشق بودن هر کس فقط این است:ساده بودن،ساده دیدن،و ساده پذیرفتن...پس ساده میگویم،ساده...دوستت دارم.



-روی تو حساب دیگه ای وا کرده بودم.ناراحت نشو.تازه فهمیدم همه راست می گن تو آدم دو رویی هستی.یه روت ماهه یه روت گل.یکی از یکی بهتر.




-واسه شکوندن یه دل فقط یه لحظه وقت میخوای اما برای این که از دلش در بیاری شاید هیچ وقت فرصت نکنی.


-از من پرسیدی منو بیشتر دوس داری یا زندگی تو من گفتم زنگی مو. چیزی نگفتی و رفتی ولی نمیدونستی که تو خودت تموم زندگی من هستی.
-نمیگویم فراموشم نکن هرگز ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که میدانی نخواهی رفت از یادش- هیچوقت به چشمات راز دلت رو نگو چون راز نگه نمی دارد و گریه می کند.


-2تاآدم برفی 2طرف رودخونه عاشقه همدیگه میشن.از عشق همدیگه آب میشن تا شاید وسط رودخونه به هم برسن.


زندگی جاده ای است یک طرفه،که آخرش نوشته : دور زدن ممنوع


فریاد من از داغ توست***بیهوده خاموشم مکن

حالا که یادت میکنم***دیگر فراموشم نکن

همرنگ دریا کن مرا***یکبار معنا کن مرا-آموختم که گاهی اوقات همه ی اون چیزی که انسان نیاز دارد ، دستی برای گرفتن و قلبی برای درک شدن است.
-اگرحرمه نفسهایت به داغستانه لبهایت گل تبخال رویاند من این تبخاله شیرین را که تنها یادگار توست به دنیایی نبخشم.

گر نیایی تا قیامت انتظارت میکشم***منت عشق از نگاه پر شرارت میکشم
نازچندین ساله از چشم زیبایت میکشم***تا نفس باقیست اینجا انتظارت میکشم
-می دونیزیباترین خط منحنی دنیا چیه؟.....
لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه دوستت دارم.


-خدایا اگر تو درد عاشقی را میکشیدی تو هم زهر جدایی را به تلخی می چشیدی اگر چون من به مرگ آرزوها می رسیدی پشیمان میشدی از اینکه عشق را آفریدی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فریاد ذیر آب از شما تشکر میکندM@hdi